6 Δεκ 2010

YouTube: Τόνυ Σφίνος, ένας γνήσιος σταρ!

Tonis Sfinos Greek starΌ,τι και να γράψω λίγο θα είναι, τον "συνάντησα" τυχαία στο κανάλι του στο YouTube και αμέσως ξετρελάθηκα με αυτό το καλλιτέχνη! Δεν είμαι ο μόνος κάντε μια αναζήτηση στη Google! Μαθαίνω ότι η περσόνα Τόνυ Σφίνος είναι μέρος της Sal.a.t.a band άλλα εδώ θα ασχοληθώ μόνο αυτόν και με τη παρουσία του στα social media.

 Μετά τα αρνητικά του περασμένου μήνα αποφάσισα να ασχοληθώ με πιο εύθυμα θέματα, όπως τη δύναμη που δίνουν σε όλους μας τα νέα μέσα.

Αν και έχει έρθει στο Ηράκλειο (έτσι με πληροφόρησαν), δυστυχώς δε τον έχω δει ζωντανά, τότε δε γνώριζα την ύπαρξη του. Από τα βίντεο όμως παίρνω τη δόση μου!

update (24/02.2011): Χθες παρακολούθησα την συναυλία των Sal.a.ta the band στο κινηματοθέατρο Αστόρια, ομολογώ ότι η ενέργεια του γκρουπ ήταν φοβερή! Λίγοι γνώριζαν και περίμεναν να δουν τον Τόνυ αλλά με το που βγήκε στη σκηνή έγινε ο χαμός, φυσικά δε κρατήθηκα και πήγα από κοντά να βγάλω φώτο :) (φωτογραφία κάτω) Σωστός "παίχτης" των social media ανέφερε τα βίντεο στο YouTube και τη σελίδα στο Facebook, άλλωστε από εκεί θα βρει το κόσμο που θα συμμετάσχει στο επόμενο βίντεο που θα γυρίσει στο Ηράκλειο! Τόσο απλά...





Φυσικά αν δεν υπήρχαν οι εφαρμογές του Web 2.0 ίσως να μη μάθαινα ποτέ για το Τόνυ, ούτε θα καταλάβαινα πόσο σταρ είναι αν δε διάβαζα τα σχόλια του τόσο στο κανάλι του όσο και στη σελίδα του στο Facebook όπου οι θαυμαστές τον αποθεώνουν, δίνουν πληροφορίες για τις επόμενες εμφανίσεις του αλλά και ανεβάζουν φωτογραφίες από τις παραστάσεις του. Ο ίδιος δε πολυσκοτίζεται :)


"Ο Τόνυ είναι μάγκας ρέιιι!"



Μπορεί να σας αρέσει ο Τόνυ όσο αρέσει εμένα, μπορεί και να σας τη σπάει αφάνταστα, αυτό που κρατάω είναι πως ο καθένας μας έχει σήμερα όλο και περισσότερη δύναμη να προβάλλει τα ενδιαφέροντα του, τις υπηρεσίες του, τα προϊόντα του (ναι, η μαρμελάδα που φτιάχνεις σπίτι σου είναι προϊόν) και αν αυτά αξίζουν οι χρήστες θα βρουν το δρόμο τους προς αυτά.

Όλοι οι φίλοι μου ξέρουν το "όνειρα, πουλιά μου ταξιδιάρικα...", τώρα το μάθατε και εσείς.

Αν σας άρεσε η ανάρτηση μοιραστείτε την με τους φίλους σας! Θα βρείτε όλα τα δίκτυα που συμμετέχω στο προφίλ μου στο Google.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου