23 Μαΐ 2011

Facebook: Τα περισσότερα γκρουπ θα χάσουν όλα τα μέλη τους

Από όταν έγινε η αλλαγή στα νέα γκρουπ του facebook άρχισα να αναρωτιέμαι τι θα απογίνουν τα παλιά γκρουπ, ξέρετε αυτά με τις καρτέλες πάνω από τη ροή του τοίχου. Τη λύση στο μυστήριο έδωσε το ίδιο το facebook, όλα τα γκρουπ (ή ομάδες πείτε τα όπως θέλετε) θα περάσουν υποχρεωτικά στη νέα μορφή. Τι σημαίνει αυτή η μετάβαση για τους διαχειριστές τους;


Αν λοιπόν έχετε στην κατοχή σας ένα παλιό γκρουπ πρέπει να μεταβείτε στην νέα μορφή. Οι διαφορές μεταξύ των δύο πολλές αλλά δεν είναι αυτό το θέμα της ανάρτησης. Το facebook λοιπόν αποφάσισε βάσει αλγορίθμου ποία παλιά γκρουπ θα μπουν στο αρχείο (archived, 1η εικόνα) και ποία θα περάσουν στη νέα μορφή σχεδόν άθικτα (επιλογή για upgrade, 2η εικόνα), αυτά που θα μπουν στο αρχείο χωρίς upgrade θα χάσουν όλους τους φίλους που έχουν μαζέψει. Διαβάστε την επίσημη σελίδα βοήθειας του facebook.

This group is scheduled to be archived Over the next few months, Facebook will be archiving all groups created using the old groups format. When this group is archived, its wall posts, photos and discussion threads will move to the new groups format, but group members will need to be re-added. Learn More

Ερευνώντας το θέμα όσον αφορά τα γκρουπ που είμαι μέλος στο Ηράκλειο, κυρίως εστιατόρια και bar, ανακάλυψα πως μόλις 3 από τα 60+ θα μεταβούν άθικτα στη νέα μορφή! Όλα τα υπόλοιπα θα χάσουν την κοινότητα τους και θα πρέπει να μαζεύουν φίλους από την αρχή, και πλέον δεν μπορείς να καλέσεις όλους σου τους φίλους με τη μια στα γκρουπ αλλά πρέπει να τους προσθέσεις ένα ένα γράφοντας το όνομα του/της.

This group is scheduled to be archived Over the next few months, Facebook will be archiving all groups created using the old groups format. If you would like to continue using this group, you can ask the admin to upgrade to the new groups format, which makes it easier for members to connect and share.Ask Admin to Upgrade Group · Learn More

Κακώς βεβαίως έχουν γκρουπ, οι επιχειρήσεις πρέπει να έχουν facebook σελίδες. Ομάδες γίνονται μεταξύ ενός μικρού κύκλου ατόμων που θέλουν ευκολία στην επικοινωνία τους, π.χ. παρέες που παίζουν συχνά μπάλα, μαθητές που έχουν ομαδικές εργασίες, οι φίλοι της πεταλούδας κτλ σίγουρα όχι μια επιχείρηση. Τα νέα γκρουπ, επιχειρηματικά μιλώντας, κάνουν περισσότερο κακό παρά καλό γιατί δεν είναι σχεδιασμένα για χρήστες που δεν γνωρίζονται μεταξύ τους με αποτέλεσμα οι περισσότεροι να αποχωρούν ή να κλείνουν τα κανάλια επικοινωνίας.

Αν ήμουν ιδιοκτήτης επιχείρησης που έχει γκρουπ θα έβλεπα την αλλαγή αυτή σαν ευκαιρία να μεταβώ στο σωστό εργαλείο προώθησης των προϊόντων και των δραστηριοτήτων της επιχείρησης μου, δηλ τις σελίδες του facebook. Δυστυχώς, αυτό που λαμβάνω από την αγορά είναι μια αδιαφορία. Νομίζουν ότι τα πράγματα στο facebook είναι ίδια με την εποχή που έφτιαξαν τις ομάδες, τότε που ακόμα και η πιο χαζή ομάδα γέμιζε φίλους. Έφτιαξαν δηλ. χωρίς κόπο την κοινότητα τους και έτσι δεν μπορούν να εκτιμήσουν την αξία της.

Εκ πείρας λοιπόν λέω στους επιχειρηματίες ότι τα πράγματα είναι δύσκολα, οι χρήστες δεν κάνουν εύκολα like ακόμα και σε μεγάλα brands, πόσο μάλλον να γίνουν μέλη των νέων ομάδων και να τους έρχονται συνεχώς ειδοποιήσεις και mail. Κάθε χρήστης ανήκει σε πολλές ομάδες και είναι οπαδός πολλών σελίδων που τον βομβαρδίζουν με ανοησίες, εκδηλώσεις, διαγωνισμούς και εταιρικά μηνύματα του στυλ "αγόρασε" - "έλα στο μαγαζί μας". Εσείς τι θα κάνετε ώστε να ξεχωρίσετε; Τι αξία θα δώσετε σε όποιους αποφασίσουν να ακολουθήσουν; Ποία είναι η στρατηγική μετάβασης είτε στα νέα γκρουπ είτε σε μια facebook σελίδα;

Αν έχετε ένα παλιό γκρουπ και δεν γνωρίζετε τη μοίρα του αφήστε σχόλιο και θα σας απαντήσω για το αν θα κρατήσει τους φίλους του ή όχι.

Αν σας άρεσε η ανάρτηση μοιραστείτε την με τους φίλους σας! Θα βρείτε όλα τα δίκτυα που συμμετέχω στο προφίλ μου στο Google.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου