7 Οκτ 2011

Δεύτερος χρόνος blogging!

some friends from Twitter

Και να λοιπόν που τα κατάφερα και είμαι συνεπής για άλλη μια χρονιά στις αναρτήσεις μου όσον αφορά τα social media - με μια μεγάλη δόση facebook ομολογώ - και γιορτάζω τα δεύτερα γενέθλια του blog στις 6 Οκτωβρίου!

"Μα σήμερα είναι 7" θα πουν κάποιοι, είναι δυνατόν όμως εγώ να γιορτάζω την ώρα που όλος ο πλανήτης θρηνούσε τον θάνατο του Steve Jobs; Δεν θεωρώ τον εαυτό μου μέλος της apple culture, αλλά αναλογιζόμενος την προσφορά του υποκλίνομαι στην διορατικότητά του και στο ταλέντο του, δημιούργησε προϊόντα που άλλαξαν τον κόσμο.

Πίσω στα δικά μας, σαν χθες λοιπόν πριν 2 χρόνια ξεκίνησα αυτό το blog στο Λονδίνο με πρώτη δημοσίευση την ανάρτηση Ρυθμίσεις λογαριασμού Facebook, αντιγράφοντας ένα μέρος μιας εργασίας μου (Web 2.0 security: Social Networking) για το μεταπτυχιακό μου. Η πιο πρόσφατη ανάρτηση για το θέμα Facebook: Οι ρυθμίσεις απορρήτου αγαπήθηκε από πολλούς αλλά είναι σχεδόν άχρηστη μετά τις τελευταίες αλλαγές :( θα επιστρέψω άμεσα με μια καινούρια.

Φέτος έκανα και μεγάλες αλλαγές στο gr@2.0. Το ιστολόγιο έγινε τμήμα της socialU Marketing, της εταιρίας μου στο Ηράκλειο που ασχολείται αποκλειστικά με το social media marketing, αλλά το ύφος του παρέμεινε σχεδόν το ίδιο - ακόμα γράφω κυρίως για χρήστες. Επίσης, προστέθηκαν και επιπλέον σελίδες όπως η Ορίζοντας το νέο παγκόσμιο ιστό και η σελίδα Δημοσιεύσεις, στην τελευταία πρέπει μάλλον να κάνω καλύτερη δουλειά και να συγκεντρώσω το υλικό...

Κλείνοντας, θα ήθελα να σας ευχαριστήσω που για μια ακόμα χρονιά κάναμε παρέα, τόσο εδώ όσο και στην σελίδα του blog στο facebook, για τις αναρτήσεις που γράψατε στα blogs σας, για τις απόψεις που εκφράσατε, για τα σχόλια που αφήσατε, και για τα tweets σας. Ραντεβού στο Διαδίκτυο!

Αν σας άρεσε η ανάρτηση μοιραστείτε την με τους φίλους σας! Θα βρείτε όλα τα δίκτυα που συμμετέχω στο προφίλ μου στο Google.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου