12 Σεπ 2012

Facebook διαγωνισμοί και ψεύτικοι λογαριασμοί

Οι διαγωνισμοί στο Facebook είναι πλέον κάτι το συνηθισμένο, κάτι που ακόμα και οι πιο σκεπτικοί χρήστες έχουν πλέον αποδεχθεί ως αλήθεια. Κάποτε, θυμάμαι, διάβαζα χρήστες να λένε ότι οι διαγωνισμοί και οι κληρώσεις είναι ψεύτικοι γιατί γίνονται μέσα στο Facebook, ακόμα δεν μπορώ να φανταστώ την λογική πίσω από αυτά τα σχόλια. Σήμερα όμως, αντί οι χρήστες να υποπτεύονται τους διοργανωτές των διαγωνισμών, οι διοργανωτές των διαγωνισμών θα πρέπει να αρχίσουν να υποπτεύονται τους συμμετέχοντες.

Οι περισσότεροι από εμάς διαθέτουμε ένα email ή ένα alias που χρησιμοποιούμε σε υπηρεσίες που δεν γνωρίζουμε καλά και μας υποχρεώνουν να κάνουμε εγγραφή. Γιατί λοιπόν να μην έχουμε και ένα δεύτερο λογαριασμό στο Facebook για την ίδια ακριβώς χρήση;

δημιουργία δεύτερου λογαριασμού αποκλειστικά για συμμετοχές σε διαγωνισμούς και κληρώσεις

Από την μέχρι τώρα εμπειρία μου στις Facebook εφαρμογές απαριθμώ τους παρακάτω λόγους που ένας χρήστης έχει ένα ξεχωριστό λογαριασμό για τους διαγωνισμούς:

  1. Οι διαγωνισμοί στις Facebook εφαρμογές θέλουν άδειες πρόσβασης στα δεδομένα του χρήστη. Το παράθυρο που ζητάει αυτές τις άδειες τρομάζει τους χρήστες που δεν γνωρίζουν ποια δεδομένα του θα χρησιμοποιηθούν και για ποιο λόγο. Πολλές φόρες πάνω από το 50% (αναλόγως του trust στο brand) απλά κλείνει την εφαρμογή. Ο δεύτερος λογαριασμός του δεν έχει καν το αληθινό του όνομα, άρα από αυτόν δίνει όλες τις άδειες χωρίς φόβο.
  2. Οι διαγωνισμοί τις περισσότερες φορές θέλουν και έξτρα άδειες για να ποστάρουν στον τοίχο του χρήστη ο οποίος συνήθως δεν θέλει να μάθουν όλοι οι άλλοι ότι παίρνει μέρος σε αυτούς. Ο δεύτερος λογαριασμός δεν έχει καθόλου φίλους, άρα δεν τον ενδιαφέρει αν και κάθε πότε θα δημοσιεύει η εφαρμογή για λογαριασμό του.
  3. πρέπει να εξηγούμε αναλυτικά τι θα κάνουμε τα δεδομένα του χρήστη και πως θα εκμεταλλευτούμε τις άδειες που μας παραχωρεί
  4. Τις περισσότερες φορές μπορείς να έχεις μόνο μια συμμετοχή στον διαγωνισμό, έχοντας ένα δεύτερο ή τρίτο ή τέταρτο προφίλ ο χρήστης αυξάνει τις πιθανότητες να κερδίσει.

Όλα αυτά τα προβλήματα λύνονται εύκολα αρκεί να υπάρχει σωστός σχεδιασμός. Καταρχήν, μια επεξήγηση σε φανερό σημείο της εφαρμογής πέραν από αυτή που επιτρέπει το ίδιο το Facebook μέσα στον διάλογο που ζητάει τις άδειες πρόσβασης στα δεδομένα θα κάνει την διαφορά. Ναι, μπορεί να τα γράφουμε στους όρους χρήσης αλλά πόσοι τους διαβάζουν;

Όλοι φωνάζουμε πως τα social βασίζονται στο engagement και όχι στην απλή εκπομπή μηνυμάτων αλλά οι περισσότεροι πελάτες θέλουν φθηνές λύσεις και νούμερα, όχι ψυχολογία και άλλα τέτοια που δεν καταλαβαίνουν. Είναι δουλειά μας να τους το "εξηγήσουμε".

Κάντε δημιουργική χρήση των στοιχείων του προφίλ του, όπως η φωτογραφία προφίλ ή η cover photo. Ακόμα καλύτερα, φτιάξτε την διαδικασία της εφαρμογής με τρόπο που να εμπλέκει τους φίλους του χρήστη με τρόπο που τον επιβραβεύει, είναι το μόνο στοιχείο που δεν μπορεί να μεταφέρει στο δεύτερο λογαριασμό του!

Αν σας άρεσε η ανάρτηση μοιραστείτε την με τους φίλους σας! Θα βρείτε όλα τα δίκτυα που συμμετέχω στο προφίλ μου στο Google.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου