13 Αυγ 2012

Διαφημιστικές εταιρίες vs. social media

Από το 2009 που ξεκίνησα "να κάνω social media" όπως λέμε, έχω συνεργαστεί με λίγες διαφημιστικές εταιρίες στο Ηράκλειο. Λίγες δυστυχώς, γιατί όπως μαθαίνω οι περισσότερες θεωρούν εμάς του "social" ανταγωνιστές.

Προσπαθούν λοιπόν να αποτρέψουν τους πελάτες τους από το να επενδύσουν σε αυτόν το χώρο. Τις πιο πολλές φορές αποτυγχάνουν, οι πελάτες έχουν αυτιά, μάτια και κυρίως κρίση και έτσι αναγκάζουν τις διαφημιστικές να κάνουν τελοσπάντων κάτι και για αυτούς σε αυτόν τον όμορφο κόσμο των social media.

Και εδώ φαίνεται η αξία της καλής διαφημιστικής, είτε προσλαμβάνει προσωπικό και ταλέντα που θα ασχοληθούν αποκλειστικά με τα social ή κάνει συνεργασίες με τρίτους ώστε να παραδώσει αξία στον πελάτη.

Αντιθέτως, μια κακή διαφημιστική θα κάνει πρόχειρες ενέργειες με όσα μέσα και γνώσεις διαθέτει προσπαθώντας να πείσει τον πελάτη πως κάτι κάνει. Πολλές φορές το κάνει δωρεάν. Πόσοι από εμάς παίρνουμε σάπια φρούτα γιατί είναι δωρεάν;

Παράδειγμα καλής διαφημιστικής αποτελεί η Edelman αλλά και η Ogilvy, οι οποίες μάλιστα βραβεύτηκαν για τις επιδόσεις τους παγκοσμίως και για αυτό τις αναφέρω. Ανήκουν στις εταιρίες που προσαρμόζονται.

Το τελευταίο που θα θέλαμε όσοι ασχολούμαστε με τα social είναι να βρεθούμε απέναντι στις διαφημιστικές. Δεν είναι ένας πόλεμος που μπορεί ξεκάθαρα να κερδίσει κάποιος από τους δύο, όλοι έχουν ένα σημαντικό ρόλο, αλλά όσο καιρό μας πάρει να το αντιληφθούμε ο πελάτης μας θα είναι ζημιωμένος. Απλά τα πράγματα.

Αν σας άρεσε η ανάρτηση μοιραστείτε την με τους φίλους σας! Θα βρείτε όλα τα δίκτυα που συμμετέχω στο προφίλ μου στο Google.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου