2 Νοε 2011

Klout: όπως και αν το δεις, μετράει!

Klout logo

To Klout το χρησιμοποιώ από τις πρώτες του μέρες στο Διαδίκτυο, έχω και το Klout OG achivement που το αποδεικνύει - αμ πώς; Πιστεύω πως αν κάποιος μπαίνει στην διαδικασία να αυξήσει το score του και να κερδίσει achievements ίσως χάνει το νόημα της υπηρεσίας (άλλοι πάλι λένε πως έτσι θα γίνεις καλύτερος), για μένα το Klout είναι ένα μέσο παρακολούθησης των ενεργειών μου στα διάφορα social media και της ανταπόκρισης που αυτές οι ενέργειες βρίσκουν από τον ψηφιακό μου περίγυρο.

Αν π.χ. θέλω να με βλέπουν ως μια πηγή ενημέρωσης γύρω από τα social media τότε περιμένω να δω στα Klout topics μου να φιγουράρει πρώτο πρώτο το topic "Social media", σωστά; Το χρησιμοποιώ λοιπόν κυρίως για εμένα και μετά - σπανίως βέβαια - για να κρίνω τους άλλους. Οι επικριτές του λένε πως το Klout "πάσχει" στο τελευταίο, π.χ. ένας Director of Analytics που γράφει βιβλία για SEO και τρέχει από συνέδριο σε συνέδριο μπορεί να έχει χαμηλότερο Klout score από εμένα γιατί απλά δεν έχει χρόνο να δημοσιεύει κάθε τρεις και λίγο ή μπορεί να χρησιμοποιεί το Twitter για να μοιράζεται μόνο οικογενειακές στιγμές. Εγώ λέω δείξτε μου τέτοια παραδείγματα γιατί δεν έχω δει σχεδόν κανένα!

Ψάχνοντας για την χρησιμότητα που θα μπορούσε να έχει το Klout score βρήκα μερικές ενδιαφέρουσες εφαρμογές.

  • Υπάρχει ένα plugin για Chrome και σε add-on για Firefox που προβάλλει το Klout score δίπλα από το όνομα κάθε χρήστη στο Twitter, αν κάνεις πολλούς follow είναι χρήσιμο να γνωρίζεις ποιοι είναι οι δυνατοί χρήστες.
  • To Hootsuite, στην επαγγελματική έκδοσή του, επιτρέπει στους χρήστες να φιλτράρουν τα tweet του stream βάσει του Klout score, π.χ. δείξε μου τα tweet όσων έχουν Klout score μεγαλύτερο του 50.
  • To Klout σε συνεργασία με την εταιρία Involver δημιούργησε μια facebook εφαρμογή για fan pages που επιτρέπει στους χρήστες από ένα Klout score και άνω να κερδίσουν/κατεβάσουν/μάθουν κάτι που έχουν επιλέξει οι διαχειριστές της σελίδας.
  • Μέσα στον ιστότοπο του Klout υπάχρει η περιοχή Perks από την οποία μπορείτε να διαλέξετε το δώρο που σας κάνουν οι εταιρίες που συνεργάζονται με την εφαρμογή, πρόσφατα πήρα δώρο επαγγελματικές κάρτες από το MOO - αν ζούσα στις Ηνωμένες Πολιτείες θα είχα περισσότερα δώρα :(

Στο άρθρο 17 Alternatives to Klout θα βρείτε εναλλακτικές υπηρεσίες που μετρούν την online επιρροή ενός χρήστη αλλά και πολλές ενδιαφέρουσες σκέψεις γύρω από αυτές. Εσείς ενδιαφέρεστε για το Klout score σας; Κάνετε κάποιες συγκεκριμένες ενέργειες για να το αυξήσετε;

Αν σας άρεσε η ανάρτηση μοιραστείτε την με τους φίλους σας! Θα βρείτε όλα τα δίκτυα που συμμετέχω στο προφίλ μου στο Google.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου