19 Ιουλ 2010

Λάθη στα social media: Fastbook

facebook fail post

Με το παρόν ξεκινά ένας κύκλος αναρτήσεων βοήθειας και όχι επίθεσης! Καθημερινά μελετώ εταιρίες και το τρόπο που κινούνται στα social media. Αυτές είναι οι ιστορίες τους (κλεμμένο από τηλεοπτική σειρά!).




Πριν καιρό έλαβα μια πρόταση για σελίδα από "φίλο" στο Facebook που είχαμε να μιλήσουμε κάνα χρόνο, δηλαδή από όταν "επασυνδεθήκαμε" :D μέσω Facebook. Το όνομά της "FASTBOOK (Δωρεάν Ταινίες-Περιοδικά-Δορυφορικά κανάλια στον Υπολογιστή.!)". Τέτοιες προσκλήσεις δεν τις παίρνω ποτέ στα σοβαρά. Η σελίδα προωθεί ένα toolbar το οποίο κατεβάζει ο χρήστης από την ιστοσελίδα fastbook.com.gr.


Η αποτυχία


Οι δημιουργοί της σελίδας δεν επιτρέπουν τα σχόλια από τους "θαυμαστές" (likers) στη σελίδα του Facebook (για να ξεχωρίζουν οι δικές τους αναρτήσεις;) και λανθασμένα πληροφορούν τους χρήστες ότι για να εγκαταστήσουν δωρεάν το toolbar πρέπει:



  1. να γίνουν φίλοι της σελίδας

  2. να στείλουν προσκλήσεις σε όλους τους φίλους τους


Eξού και η πρόσκληση από το ξεχασμένο "φίλο" μου. To είπα αρκετά ευγενικά, σημειώστε ότι γνωρίζω FBML και ξέρω τι επιτρέπει το Facebook να κάνουμε και τι όχι.


fastbook invite facebook

Η εμμονή των δημιουργών με το Facebook (fastbook;) τους οδήγησε να φτιάξουν μια ιστοσελίδα που δε δίνει τη παραμικρή λεπτομέρεια για το τι αφορά, εκτός από το τίτλο! Υπάρχει η σελίδα fastbook.tv που έχει πιο πολλές λεπτομέρειες αλλά δεν αναφέρεται πουθενά, ούτε στο Facebook ούτε στο fastbook.com.gr. Τι πληροφόρηση έχουν λοιπόν οι χρήστες που πάνε απ' ευθείας στο fastbook.com.gr; Βρήκα αυτή τη συζήτηση στο forum του vcdc.gr, ούτε εγώ βάζω κάτι στον υπολογιστή μου που δεν γνωρίζω τι ακριβώς κάνει!


fastbook index

Συμπέρασμα


Οι προσκλήσεις που έχει στείλει ένας χρήστης δεν παρακολουθούνται από τους δημιουργούς μιας σελίδας. Δεν μπορεί κανείς εκτός από εσάς να γνωρίζει πόσους ή ποιους προκαλέσατε και που. Το toolbar μπορείτε να το κατεβάσετε χωρίς να στείλετε ούτε μια πρόσκληση από το fastbook.com.gr.


To βίντεο στο YouTube έχει άλλη στάση και τονίζει ότι το να γίνει κάποιος θαυμαστής και να καλέσει τους φίλους του είναι προαιρετικό, γιατί δεν έγινε κάτι αντίστοιχο στο βίντεο του Facebook; Το βίντεο του YouTube απευθύνεται σε χρήστες που έχουν ήδη εγκαταστήσει το fastbook.


Αξίζει να δίνετε λάθος πληροφορίες (πάλι είμαι ευγενικός) που μπορεί να στραφούν εναντίον του προϊόντος που προσφέρετε για να πετύχετε μεγαλύτερη διάδοση; Θα ήθελα πολύ να ακούσω την άποψη του Fastbook.



Αν σας άρεσε η ανάρτηση μοιραστείτε την με τους φίλους σας! Θα βρείτε όλα τα δίκτυα που συμμετέχω στο προφίλ μου στο Google.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...